Plek wint Digital Communication Award met Green Room

BERLIJN - Heineken Green Room wint een gouden award tijdens de Digital Communication Awards in Berlijn. Het communityplatform kreeg de eerste prijs in de categorie ‘Internal Communication’. Met de uitreiking van de award vallen ook de Nederlandse start-up Plek, en storytelling agency Flickering Wall in de prijzen.

De Digital Communication Awards worden jaarlijks uitgereikt in Berlijn. De categorie ‘Internal Communication’ beloont ‘platformen - wiki’s, interne blogs, netwerken, sociale media kanalen - die iedereen in de organisatie betrekken. Het doel is duurzame online communicatie voor iedereen met gebruikers gemak’.

Green Room is een samenwerkingsverband tussen Plek, Flickering Wall en HEINEKEN. Ongeveer 70% van de content op Green Room is publiek, dit is opmerkelijk voor een ‘intern’ communicatieplatform. Met Green Room betrekt HEINEKEN stakeholders en lokale groepen meer bij bedrijfsactiviteiten. Dit is de eerste keer dat Plek met Green Room in de prijzen valt.