Telegraaf vernieuwt interne communicatie met Plek

AMSTERDAM - De Telegraaf Media Groep lanceert op maandag 28 september het nieuwe interne communicatieplatform Feeds. Het platform is ontwikkeld in samenwerking met de Amsterdamse start-up Plek.

Feeds moet versnipperde interne communicatie naar één ‘plek’ leiden en bestaande barrieres doorbreken tussen verschillende afdelingen binnen de organisatie. Feeds is op zo’n wijze ingericht dat alle informatie over medewerkers, nieuw vlug te vinden zijn en via een app op je telefoon te gebruiken’.

Plek managing director Rik Mulder

Plek ontwikkelde eerder op maat gemaakte platform voor TCX, Frontier Finance en voor Heineken Green Room. Met het laatste project won men dit jaar een Digital Communication Award en een Intranet Innovation Award.

Plek is een sociaal intranet- en communityplatform voor organisaties die grenzen willen doorbreken. Plek verandert hoe mensen verbinden, communiceren en delen. Plek is simpel, slim, intuïtief en razendsnel, ook mobiel. Want wat thuis lekker werkt - WhatsApp, Google, Facebook - dat wil je ook op je werk. Maar dan in een veilige bedrijfsomgeving.

Plek is opgericht in 2014 en gevestigd in Amsterdam. Gebruikers van Plek zijn onder andere Telegraaf Media Groep, KPMG, Bruynzeel, Brandweer Amsterdam Amstelland, Rijksoverheid en vele gemeenten, zorginstellingen, kinderopvangen, bibliotheken.