Telegraaf vernieuwt interne communicatie met Plek

AMSTERDAM - De Telegraaf Media Groep lanceert op maandag 28 september het nieuwe interne communicatieplatform Feeds. Het platform is ontwikkeld in samenwerking met de Amsterdamse start-up Plek.

Feeds moet versnipperde interne communicatie naar één ‘plek’ leiden en bestaande barrieres doorbreken tussen verschillende afdelingen binnen de organisatie. Feeds is op zo’n wijze ingericht dat alle informatie over medewerkers, nieuw vlug te vinden zijn en via een app op je telefoon te gebruiken’.

Plek managing director Rik Mulder

Plek ontwikkelde eerder op maat gemaakte platform voor TCX, Frontier Finance en voor Heineken Green Room. Met het laatste project won men dit jaar een Digital Communication Award en een Intranet Innovation Award.