IWA kiest Plek als ledenplatform

AMSTERDAM - De International Water Association heeft aangekondigd Plek te gebruiken als platform voor al hun leden van over hele wereld.

Een community en samenwerkingsverband tussen meer dan 500 bedrijven, 10.000 leden en 50.000 andere waterprofessionals, dat is International Water Association (IWA). "Wij zijn hartstikke trots dat zij voor Plek kiezen om een ledenportaal te bouwen om de betrokkenheid en samenwerkingsverbanden binnen de gemeenschap te versterken!"

Als je een community wil bouwen, moet je ook de bestaande community begrijpen.

Plek Stefan Hoevenaar

Plek ontwikkelde eerder op maat gemaakte platform voor TCX, Frontier Finance en voor Heineken Green Room. Met het laatste project won men dit jaar een Digital Communication Award en een Intranet Innovation Award.