Plek eerste organisatie met veilige chat

AMSTERDAM - Plek heeft sinds vandaag ook haar plek gevonden binnen de organisatie van Plek. Daarmee is Plek de eerste organisatie waarin medewerkers veilig met elkaar kunnen chatten via een end-to-end encryptie en slim kunnen samenwerken.

Moordende concurrentie

Het was nog even de vraag of Plek zou winnen van concurrenten als Slack, WhatsApp of Sharepoint van bekende softwareontwikkelaar Microsoft. Plek won uiteindelijk vanwege gebruiksgemak, veelzijdigheid en veiligheid.

Elke organisatie gebruikt meerdere tools. Maar om samen met één tool te communiceren wil je wel de beste tool.

Plek Stefan Hoevenaar

Eerder dit jaar maakte Plek bekend dat moederorganisatie ILUMY ook gebruik maakt van Plek als sociaal intranet, het was mede daarom ook een logische stap om daar ook gebruik te maken van de veilige chat.