Waterwereld nu verbonden met IWA Connect

AMSTERDAM - Afgelopen week is de International Water Association (IWA) met ledenplatform Plek te water gegaan. IWA Connect is daarmee het eerste platform waarmee internationale kennisdeling en samenwerking in de waterwereld gerealiseerd is.

IWA, de International Water Association, is het wereldwijde netwerk van waterprofessionals. Ruim 8.500 professionals gebruiken het ledenplatform om voorop te blijven lopen in hun vak.

"Met best practices uit de hele wereld, nieuws en toegang tot de andere professionals heeft het netwerk een grote waarde voor ons."

IWA

Lancering app in Brisbane

Binnenkort volgt ook de lancering van de Plek app bij IWA, tijdens het grote watercongres in Brisbane, Australië. Bezoekers kunnen dan gelijk connecten en veilig chatten met elkaar.

Plek is een sociaal intranet- en communityplatform voor organisaties die grenzen willen doorbreken. Plek verandert hoe mensen verbinden, communiceren en delen. Plek is simpel, slim, intuïtief en razendsnel, ook mobiel. Want wat thuis lekker werkt - WhatsApp, Google, Facebook - dat wil je ook op je werk. Maar dan in een veilige bedrijfsomgeving.

Plek is opgericht in 2014 en gevestigd in Amsterdam. Gebruikers van Plek zijn onder andere Telegraaf Media Groep, KPMG, Bruynzeel, Brandweer Amsterdam Amstelland, Rijksoverheid en vele gemeenten, zorginstellingen, kinderopvangen, bibliotheken.