Waterwereld nu verbonden met IWA Connect

AMSTERDAM - Afgelopen week is de International Water Association (IWA) met ledenplatform Plek te water gegaan. IWA Connect is daarmee het eerste platform waarmee internationale kennisdeling en samenwerking in de waterwereld gerealiseerd is.

IWA, de International Water Association, is het wereldwijde netwerk van waterprofessionals. Ruim 8.500 professionals gebruiken het ledenplatform om voorop te blijven lopen in hun vak.

"Met best practices uit de hele wereld, nieuws en toegang tot de andere professionals heeft het netwerk een grote waarde voor ons."

IWA

Lancering app in Brisbane

Binnenkort volgt ook de lancering van de Plek app bij IWA, tijdens het grote watercongres in Brisbane, Australi├ź. Bezoekers kunnen dan gelijk connecten en veilig chatten met elkaar.