Plek koppel-partner van AFAS

AMSTERDAM - Afgelopen week heeft Plek een overeenkomst getekend met AFAS om voor klanten van Plek koppelingen te realiseren met AFAS. Daarmee is de basis gelegd voor nieuwe mogelijkheden voor klanten van Plek die informatie uit AFAS in hun Plek-intranet willen zien.

Met het sociale intranet Plek kunnen teams veilig communiceren en op de hoogte blijven. Voor veel mensen is Plek de meestgebruikte communicatietool binnen hun organisatie.

"Door Plek te koppelen aan AFAS krijg je real time resultaten en updates in je favoriete omgeving: zo combineer je team-updates en salesresultaten, nieuw assortiment en gewerkte uren."

Rik Mulder, algemeen directeur Plek

Actuele informatie en slimme notificaties

Gebruikers van Plek kunnen informatie vinden uit AFAS en via de app notificaties ontvangen bij belangrijke gebeurtenissen, bijvoorbeeld over verkoopresultaten, als je loonstrook klaarstaat of als de status van een aanvraag is gewijzigd. En in je Plek-intranet vind je gemakkelijk overzichten van je resterende verlofdagen, gewerkte uren of de productierapportage. Operationele informatie bereikt het team beter en het intranet wordt relevanter als communicatiekanaal.